You are here

Call center jako pomysł na przekonywanie przyszłych klientów do kupna towarów oraz usług

Swojego rodzaju agitacja przez telefon to współcześnie coś zwyczajnie normalnego: każdego dnia tysiące osób dzwonią próbując wpływać na zachowania konsumenckie innych ludzi. Często takie działania dają oczekiwany skutek.


Chociaż telefony są nam znale od wielu dziesięcioleci moda na robienie reklamy przez telefon jest w Polsce dość nowa, ale za to współcześnie takie zjawisko można zaobserwować w ogromnej skali.


systemy call center
Author: Technolux
Source: Technolux


bohenek chleba
Author: Jesús Alenda
Source: http://www.flickr.com




Systemy call center występują w licznych przedsiębiorstwach, które da się wynająć do sprzedaży danego towaru, do pozyskiwania danych wiadomości lub innych zadań. Z pewnością każdy z nas wie, iż łatwiej przekonać kogoś do czegoś w trakcie rozmowy niż wystawiając go na działanie tradycyjnej reklamy, jednak praca w call center nie jest taka prosta jest się wielu zdaje, trzeba mieć do tego wrodzone zdolności, wielką cierpliwość i zwyczajnie to lubić. Nie każdy potrafi spędzić cały dzień na rozmowach i to z kompletnie sobie nie znanymi ludźmi. Oprócz tego trzeba mieć nerwy ze stali: czasami niektóre osoby, do których się dodzwonimy mogą zachowywać się agresywnie, złośliwe lub chamskie: należy znosić to z kulturą.


Procentowo większość ludzi, którzy obstawiają kadrowo systemy (Incube CPM) call center to kobiety. Z pewnością jest to efekt tego, że, (mimo iż to podobno panowie znacznie plotkują) mają one genetyczne predyspozycje sprawiające, iż w większości przypadków potrafią one bardzo dobrze poprowadzić konwersację.


Pracownicy takich miejsc przechodzą liczne Specjalistyczne szkolenia\kursy, podczas których dowiadują się, jak wpłynąć na swojego rozmówcę, jak przekonać do oferowanych produktów i jak zwyczajnie sprzedawać przez telefon.